REGULAMIN DZIAŁANIA KOMISJI ETYKI ZAWODOWEJ
LUBUSKIEGO STOWARZYSZENIA RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH w Gorzowie Wlkp.
uchwalony na Walnym Zgromadzeniu
dnia ........................................................
§1
Komisja Etyki Zawodowej działa przy Lubuskim Stowarzyszeniu Rzeczoznawców
Majątkowych w Gorzowie Wlkp.
§2
Komisja składa się z czterech osób - członków Stowarzyszenia wybieranych przez Walne Zebranie
Stowarzyszenia.
§3
Na pierwszym posiedzeniu Komisji Etyki Zawodowej wybiera się przewodniczącego i sekretarza,
o czym powiadamia się Przewodniczącego Zarządu Stowarzyszenia.
§4
Kadencja Komisji Etyki Zawodowej trwa w okresie Kadencji Zarządu Stowarzyszenia.
§5
Odwołanie członka Komisji dokonuje Walne Zebranie Stowarzyszenia na wniosek Przewodniczącego Zarządu.
§6
Komisja Etyki Zawodowej jest organem Stowarzyszenia stojącym na straży zasad etyki zawodowej
i godnego zachowania się członków stowarzyszenia, a w szczególności przestrzegania Kodeksu Etyki
Zawodowej, uchwalonego przez Radę Krajową Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
§7
Komisja Etyki Zawodowej wszczyna postępowanie na podstawie pisemnego
wniosku o rozpoznanie sprawy złożonego przez członka Stowarzyszenia.
Wszczęcie postępowania polega na:
- ustaleniu składu zespołu orzekającego,
- przekazaniu zespołowi orzekającemu wniosku o rozpoznanie sprawy albo
wniosku o rozpoznanie dyscyplinarne wraz z materiałem dowodowym,
- wyznaczenia terminu posiedzenia z podaniem do wiadomości stronom. Z przebiegu posiedzenia zespołu
sporządza się: protokół, który podpisują przewodniczący zespołu i protokolant.
Posiedzenia Komisji zwołuje jej Przewodniczący.
§8
Sekretarz Komisji prowadzi rejestr spraw.